GS -06 narahti leimassa eli kuskinpuolen takapyörässä ei käsijarru toiminut ollenkaan, käyttöjarrut ok.
Yritin herkistellä eilen, ei tulosta... Lopulta kuului kovaa ääntä "boxilta" ja service sekä P-kolmiossa. Homma loppui siihen
Tänään uusi yritys eli uudet käsijarruvaijerit paikalleen ja Clipillä koodit ulos eli seuraavaa tarjoaa:
DF043 PARKING BRAKE MOTOR
1.DEF : Internal electronic fault
DF046 BRAKE CABLES/MOTOR LINK
1.DEF : Parking brake unlocked by emergency handle
Yritin googlettaa, mutta mitään oikein selkeää en löytänyt
Tuosta hätäkahvasta ei liiku kuin muutaman sentin eli sen kokeilin äsken kun ei enää muuta keksinyt.
Nuo molemmat vikaakoodit siis syntyivät ennen vaijereiden vaihtoa.
Tuo toinen vikakoodi oli siis syntynyt ennen tuon kahvan käyttämistä.
Eikö tuo ei nyt osaa ymmärtää "sijaintiaan" käsijarruboxin sisällä? Vai olisko tuo moottori boxin sisältä mennyt?
Täytyy ilmeisesti avata koko käsijarru ja tarkistaa onko se "clipsi" tms oikeassa "paikassa"?
Uudet vaijerit olivat kyllä "kiinni toisissaan" eli kun kokeilin vetää toista, liikkui toinen vaijeri myös.
Oliko tuolla joku "paikkatunnistin" vaijereissa vai miten nuo menee?
Kun vetää manuaalisesti käsijarrua, syttyy käsijarruvalo ja stop, sammuvat hetken päästä itsekseen. Service- ja se p-kolmio-valoja en saa edes Clipillä pyyhittyä pois
Clippi siis kyllä löytää tuon käsijarrun compuutterin eli ainakaan kokonaan se ei ole "pimennyt"?
Miten tuota alkaa ratkomaan?
Yritin herkistellä eilen, ei tulosta... Lopulta kuului kovaa ääntä "boxilta" ja service sekä P-kolmiossa. Homma loppui siihen
Tänään uusi yritys eli uudet käsijarruvaijerit paikalleen ja Clipillä koodit ulos eli seuraavaa tarjoaa:
DF043 PARKING BRAKE MOTOR
1.DEF : Internal electronic fault
DF046 BRAKE CABLES/MOTOR LINK
1.DEF : Parking brake unlocked by emergency handle
Yritin googlettaa, mutta mitään oikein selkeää en löytänyt
Tuosta hätäkahvasta ei liiku kuin muutaman sentin eli sen kokeilin äsken kun ei enää muuta keksinyt.
Nuo molemmat vikaakoodit siis syntyivät ennen vaijereiden vaihtoa.
Tuo toinen vikakoodi oli siis syntynyt ennen tuon kahvan käyttämistä.
Eikö tuo ei nyt osaa ymmärtää "sijaintiaan" käsijarruboxin sisällä? Vai olisko tuo moottori boxin sisältä mennyt?
Täytyy ilmeisesti avata koko käsijarru ja tarkistaa onko se "clipsi" tms oikeassa "paikassa"?
Uudet vaijerit olivat kyllä "kiinni toisissaan" eli kun kokeilin vetää toista, liikkui toinen vaijeri myös.
Oliko tuolla joku "paikkatunnistin" vaijereissa vai miten nuo menee?
Kun vetää manuaalisesti käsijarrua, syttyy käsijarruvalo ja stop, sammuvat hetken päästä itsekseen. Service- ja se p-kolmio-valoja en saa edes Clipillä pyyhittyä pois
Clippi siis kyllä löytää tuon käsijarrun compuutterin eli ainakaan kokonaan se ei ole "pimennyt"?
Miten tuota alkaa ratkomaan?