Dacian melutaso maantieajossa.

Martinell

Nuorempi jäsen
Ihmettelen jotenkin kun Daciasta sanotaan aina että melu on kovanlaista mutta ei niinkään Renaultista. Minulla on usein monta autoa ajossa ja kokemuksesta voin sanoa että Logan MCV 1,6-10. jolla ajelen enimmäkseen on melkein 2 desibeliä hiljaisempi karkealla asfaltilla kuin Clio 4 0,9Tce. vanha Clio 2 oli paljon hiljaisempi. Minulla on myös Megane Grandtour 1,6 -06. ja se sitten jo kyllä kuuluu niihin hiljaisiin kulkijoihin. Kun tässä vanhenee niin tuolle melullekkin haluaa jo pistää rajat kun sitä melua on jo niin kauan kuunneltu

mar_ko

Nuorempi jäsen
Tuli hieman puuhasteltua äänieristemattojen kanssa. Vuorasin Stepparista takakontin,
lokasuojien sisäpinnat ja myös lattiat edessä ja etupenkin takana. Myös "tulipellin"
ja etulokasuojien sisäpellit piiloon.

Vaikutus oli huomattava-voisi sanoa, että noilla laadukkailla renkailla jopa todella hiljainen
tuossa hintaluokassa... Eikä ollut kovin kummoinenkaan homma. Jos vielä viitsisi ovillekin
jotain tehdä-no- en taida alkaa niitä sentään availemaan. Tämä tuntuu perin jo riittävältä.

Martinell

Nuorempi jäsen
Ja olet myös tehnyt tuon äänieristyksen aivan oikea oppisesti . Minä myös aikanaan äänieristin Dieseli käyttöisiä henkilöautoja 70 luvulla ja tyydyttävin tuloksin !!

Ylös Bottom