Clio1,2 -06 käy kolmella

Viestejä
26
Ostetiin tytölle tuollainen 1,2 06 clio mikä käy kolmella. Mittarilla vikakoodi kaasuläpän asento mut näyttää toimivan normaalisti. Auton näyttöln check injektion. Kipinä tulee kaikille tulpille. Onko näissä ollu suutin vikoja? Tai joku anturi? Mistähän lähtis vikaa ettiin? Clipillä katottu herjaa kaasuläppää ja sytytyskatkoja.
Tulpat näyttää uusilta , ei likaa juuri ollenkaan. Mut nelonen ei syty
 
Viestejä
26
Sen verta lisää et suuttimet toimii eikä sytytyskatkoja enää herjannu mut kaasua kun painaa niin alle kolmen tonnin pelaa mut yli kun menee niin nostaa kolmeen puoleen tonniin kierrokset ja pomppii siel eikä vastaa polkimeen enään. Clipillä antaa enää kaasuläpän asento häiriön
 

otto

tipan tuntija.
Viestejä
627
kun mennään peruseletroniikkaan, onhan siellä loorassa tieto,mitä sieltä polkimesta ym odotetaan, ja sytky,yksiköthän näissä tökkii, ei liene siitä kiinni, milloin oilit vaihtaa tai mitä muita varaosia käyttää, mutta komponeinteille annetaan määrätyt toleranssdit, jotka autokäytössä useasti ylitetään, ja näillä "normeilla" vedätetään maksavaa massaa, jollei kuluttaja-asiamiehen vastine osu silmään ennenkuin kosla maksulliseen takuu huoltoon viedään. ennemmin noi ikuiseksi luullut liittimet kuiten "hapettuuu!", johtuuko akun ominaisuuksista, tästä viisastuneena käytän ainoastaan hyytelökenno akkuja, ei muutaman kympin takia kannata noiden sähköjuttujen kanssa viettää unettomia öitä.
 

Pikkuhukka

Jäsen
Viestejä
349
kun mennään peruseletroniikkaan, onhan siellä loorassa tieto,mitä sieltä polkimesta ym odotetaan, ja sytky,yksiköthän näissä tökkii, ei liene siitä kiinni, milloin oilit vaihtaa tai mitä muita varaosia käyttää, mutta komponeinteille annetaan määrätyt toleranssdit, jotka autokäytössä useasti ylitetään, ja näillä "normeilla" vedätetään maksavaa massaa, jollei kuluttaja-asiamiehen vastine osu silmään ennenkuin kosla maksulliseen takuu huoltoon viedään. ennemmin noi ikuiseksi luullut liittimet kuiten "hapettuuu!", johtuuko akun ominaisuuksista, tästä viisastuneena käytän ainoastaan hyytelökenno akkuja, ei muutaman kympin takia kannata noiden sähköjuttujen kanssa viettää unettomia öitä.
Mitähän tässä haettiin ja miten liittyi tähän kolmella pytyllä käymiseen?
 

enins

Jäsen
Viestejä
112
Taisi yhdellä kirjoittajalla alkaa viikonloppu jo pikkulauantaista;)
Puolia näistä menee, suutinvikaakin saattaa olla, kuten myös kaasuläppävikaa. Meitin kärry on pari kertaa alkanut oireilemaan käynniltään ja ekalla kertaa parani puolan vaihdolla, toisella kertaa vaihdoin suuttimet ja kaasuläppäkotelon. En siis tiedä kummassa vika jälkimmäisellä kerralla oli.
Tässä tapauksessa epäilisin kaasuläppää.
 
Viestejä
26
Kiitos kommenteista. Vika löyty yksinkertaisesti vaan kaasupolkimen liittimestä. Kosketushäikkää sen verta et jotenki vaikutti et nelospytty ei toiminu. Ainoo enään autos on etuvastukseen tuleva liitin mikä on sulanut ettei lämppäri pelaa. Muuten täyspeli
 
Ylös Bottom