Clio 2018 (IV) kyynärnoja

Vaahteramaki

Jäsen
Hei
Onko kellään laittaa kuvaa ja tietoa minkälaisia kyynärnojia teillä on cliossa. Pitäisi hankkia sellainen kun tuli clio kotiin.

lemmentalja

Jäsen
Ite tilasin tuolta. Silloin vain ei tosiaan ollut brexitistä tietoakaan :)

Uudempi malli näyttää olevan hieman erinäköinen kuin mikä minulla on...

Laitoin sen jo edelliseen Clioon ja on nykysessäkin paikallaan. 2.5 vuotta ollut käytössä eikä näytä mitään kulumisen merkkejä. Kannattaa vältellä niitä ebayn halvimpia yleismallisia tötteröitä, ei oo siistejä, ei kestä ja kankaat/nahat kuluu nopeasti epäsiisteiksi.

5067E4FE-130F-4D22-9A7F-268D64612834.jpeg

Nettiin vaan hakusanaksi

- clio 4 armrest
- clio 4 armlehne

edit:

Oisko OEM noja marmoritistkiltä ollut silloin ~200€ luokkaa.

Viimeksi muokattu:

Vaahteramaki

Jäsen
Onko kukaan itse asentanut itse istuimeen tulevaa kyynärnojaa eli onnistuuko se vain onko tuo keskikonsoli kiinnitteinen parempi vaihtoehto ?

lemmentalja

Jäsen
En usko, että siinä istuimessa on kiinnityspistettä käsituelle. Alkuperäinenkin tulee tuohon istuinten väliin.

Tuon linkkaamani kuvan tuessa ei tarvinnut asennusvaiheessa purkaa mitään. Kiinnitettiin ruuveilla keskikonsoliin ja siinä on pysynyt vaikka 20kg muksukin on istunut siinä päällä. :D

Viimeksi muokattu:

Akseli

Jäsen
Mulla on Clio 5 se alkuperäinen selkänojaan kiinnitettävä kyynärnoja, vähä klenu mutta ajaa asiansa.
Huollossa asensivat, en ite tohtinu uuteen autoon asentaa.
Orkkis kyynärnoja keskikonsolissa ois mielestäni parempi mutta se pitäs valita jo autoa tilattaessa.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom