Capture vuotaa sateella, mutta mistä?

Tykkäyksiä
0
Eli vettä tulee jostain sisään sateella. EI ovista eikä ikkunoista (penkkit ja ovien tiivisteet kuivia) Huomasin asian, kun torstain ja perjantain välisenä yönä vettä tuli aika reippaasti. Autoni on parkissa keula hieman ylöspäin, joten ilmeisesti siitä syystä vesi oli pakkautunut lattimaton alle kuskin istuimen taakse takaistuimen reunaan ja sitä oli siellä matossa litrakaupalla yritin parhaani imeyttää sitä räteillä pois... Mistään muualta ei tekstiilimatto ollut märkä! En keksi mitään muuta kuin, että vesi tulisi ilmanoton kautta? Onko mahdollista? Onko siellä jokin poistoputki, joka voisi olla tukessa? Nyt en tiedä mitä tekisin ENNEN SEURAAVAA SADETTA

Tykkäyksiä
5
Takaoven alareunasta, mulla sama ongelma mutta vettä tulee niin vähän sisään etten ole tehnyt asialle mitään, tai sitten se poistoputki, mutta silloin märkänä pitäisi olla myös se etujalkatila.

Kuvassa näkee tiivisteessä vettä ja tuosta sitten nousee ylös ja sisälle

Tykkäyksiä
0
Hyvä ehdotus. Mulla on auto ollut nyt pari päivää keula alaspäin. Sunnuntaina tuli vettä oikein kunnolla ja etujalkatilan kumimatolla reilusti vettä. Liikkelle lähtiessä puhallin piti aluksi pientä omituista sirinää. Nyt, kun ei ole satanut pariin päivään kuuluu etupäästä veden loiskuntaa, joka loppuu muutaman kilometrin ajon jälkeen. (imeityisiköhän vesi vaikkapa ilmansuodattimeen?) No mulla on aika (vasta) ensi viikon tiistaille Renaultin huoltoon, joka ainakin oli sitä mieltä, että se poistoputki on tukessa. Onneksi ei ole luvattu sadetta!

Ylös Bottom