Bose

Mururoa

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0
Olen harkitsemassa uutta Grand Scenicia. Onko kokemuksia Bose-mallista ja ennenkaikkea sen äänentoistosta, onko hintansa arvoinen?

extin

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0
Vs: Bose

Mururoa sanoi:
Olen harkitsemassa uutta Grand Scenicia. Onko kokemuksia Bose-mallista ja ennenkaikkea sen äänentoistosta, onko hintansa arvoinen?
Kyllähän se on selvästi paremmin soiva kuin autoissa keskimäärin. Bassot paikallistuvat taakse korkeahkon jakotaajuuden vuoksi, on kyllä mukavan napakka sitten vastapainoksi. Bassoyksikkö on sijoitettu 3.penkkirivin taakse. Etupää soi mielestäni ilman säätämistä kohtuullisen hyvin, eikä ainakaan häiritsevästi paikannu yksittäiset kaiuttimet eli stereokuva on kohtuullinen.

Itse olen jäänyt hieman kaipaamaan parempia säätöjä sillä ainoastaan basson ja diskantin tasoa voi säätää. Ja tietty etu/taka vasen/oikea. Mutta siis equ olisi ollut mukava lisä ottaen huomioon Bosen. Tai sitten en vain ole kahlannut valikoita huolella läpi, sekin on mahdollista ::)

Tähän mennessä kuuntelut olleet radion tai bluetoothin kautta eikä kummankaan kanssa siis isompaa valittamista. Kokeilematta aux ja SD/tikku.

Ylös Bottom