Annetaan R15TS varaosiksi / Oulu

jommeli

Nuorempi jäsen
Riisuttu 15 phase 1 (-72) kori, josta puuttuu mm. etulokasuojat ja pala lattiasta. Moottori on R18TL 1647cc 73hp, joka käynnistyi vielä muutama vuosi sitten mutta vuotaa kovasti öljyä. Kone nyt irrallaan, ei vaihdelaatikkoa. Säilytän valtaosan osista omiin R17 (R1312, R1322) autoihini, mutta kyllä tästä ikkunaa, peltiosia, sisustusta yms. saa se joka kaipaa. Jos ottaja löytyy niin katsotaan tarkemmmin mitä tarvitsen itse ja mitä lähtee mukaan. Toivomukseni on, että hakijalle tulee sen verran tarpeellisia osia että saa oman autonsa puutteita paikattua ja liikenteeseen eli prioriteetti on henkilöllä, jolla R15/17 projekti on kesken. Jos taas käy niin ettei tämä ei kelpaa kenellekään niin se menee kierrätykseen. Toimi siis pikaisesti ja ota yhteyttä 050 486 7929.

genugee

Nuorempi jäsen
Moi, mites tuulilasin tiivisteen kunto, olisiko käyttökelpoinen irroituksen jälkeen.Vetoakselit kiinnostaa myös T: Pete

Ile65

Nuorempi jäsen
Terve tarvetta olis monen näköisille pikku osille pyyhkijänvarret ,takavalo pohjineen ,maski valokehyksineen ,takapenkki ,sisävalot ,aurinkolipan keskikiinnike, sivulistat alas ja etu ja taka "puskurit" näin aluksi pääsis jatkamaan projektia eteen päin

Tonttula

Jäsen
Moi, mites tuulilasin tiivisteen kunto, olisiko käyttökelpoinen irroituksen jälkeen.Vetoakselit kiinnostaa myös T: Pete
Näin muuten vaan...
Oletko kysynyt Korjakumi oystä tiivistettä siellä jos jonkinlaista profiilia metritavarana.
Glyserolilla vanhoja kumiosia on pehmennetty.

genugee

Nuorempi jäsen
Kiitos vinkistä, hieno valikoima Korjakumissa. Toi mun tuulilasin tiiviste on riekaleina ja muodoltaan haasteellinen kromilistoineen, että en usko metritavaran toimivan.

jommeli

Nuorempi jäsen
Muistutuksena kaikille että a) soitto b) koko auton nouto pikaisesti ja katsotaan siinä minulle ylimääräistä ja hakijalle tarpeellista osaa mukaan. En lähettele yksittäisiä osia. Esim. monia Ile65 mainitsemia osia saisi mukaansa.

Ylös Bottom