ADBlue

hanu44

Nuorempi jäsen
Morjens,, Olen hankkimassa 2016 mallin Trafickia tai siis vielä harkitsen. Minua askarruttaa autossa oleva ADBlue järjestelmä, toimiiko ne systeemit vai olenko hankkimassa itselleni ongelmia ? Olen nopeasti googlettanut ko. järjestelmää ja kehunut sitä ei ole kukaan.. D ohjeita jopa miten sen voi ohittaa,,, ! Kysymys siis kuuluu,,, kannattaako unohtaa koko auto... ?

Fuego Turbo

Aktiivinen jäsen
Ad blue järjestelmästä ei nyt kauheasti voi olla kokemusta vielä,mutta autona tuo tuplaturbo Trafic on varmasti mitä parhain. Vastaus kuuluu: älä autoa unohda, mutta se Se blue voi olla vaikea unohtaa,kun se mukana tulee. Löytyykö se jo kaikista 3 kopan rafikeista? Itse aikanaan hymyilin kun ei fabbia ollut murheena,kun 2008 se tuli vakioksi kaikkiin. Vanhemmiten ongelmaksi muodostuu ilmamassa mittarit,ahtipaineanturit ja kaikki sellainen,johon aika vaikuttaa. Ei muuta kuin kovaa ajoa.

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)
No se nyt vaan on fakta ettei tuo NOx-loukku riitä enää näissä tiukentuvissa päästömääräyksissä ja SCR sekä sitä myöten myös AdBlue tulee ihan väistämättä eteen. Ihan samalla tavalla sitä on itselläkin käyttiksenä tuo 1.6dCi 130 ja varmasti on vimosia loukullisia moottoreita => aika vakavasti pitää sitä seuraavaa harkita, alkaako AdBluen kanssa läträämään vai vaihtaako bensa-puolelle :confused:

No pakuissa tuo vaihdos ei nyt liene kuitenkaan realistinen, joten jos uudempaa kalustoa halajaa, niin AdBlueta ei voi valitettavasti välttää, toimi ne sitten ihan miten hyvin tahi huonosti tahansa :confused:

Ylös Bottom