Kirjoittaja Aihe: Renault Sport Megane 225 2005  (Luettu 18147 kertaa)

JiiKoo_20,81

  • Nuorempi jäsen
  • **
  • Viestejä: 61
    • Sähköposti
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #90 : Syyskuu 19, 2018, 10:57:15 »
JiiKoo, näyttävätkö nämä oikeilta ja sopivilta osilta sinun silmiisi? Kun nuo PerfoHubit olet kerran jo korjannut omasta RäSästäsi.

https://renaulthubbearings.co.uk/products/megane-ii-rs-hub-refurb-kit
Joo ihan oikeat osat alapäähän on kysymyksessä! Useammissa kiteissä tuota sisäkoolia ei ole mukana, koska se ei ole tuon laakerin "originaaliosa" vaan rellun oma juttu. Se on kuitenkin yhtä tärkeä vaihtaa, kuin laakerikin. (Olettaen että materiaali ja pinnankarkeus on myös kohdallaan. Itsekin teetin nuo koneistamolla kuvan mukaan, vaikka yleensä vannonkin DIY:n perään ja sorvi olisi käytössä.)

Jos yläpään laakeri on huonokuntoinen, niin se on tälläinen.
Se nyt ei ole niin säälle (lue=suolalle) altis kuin alalaakeri, eikä ilmeisesti yleensä mene huonoon kuntoon. Mutta jos alemmasta on murentuneet neulat kokonaan, niinkuin itsellä toisesta oli, tulee sille jo enemmän vääntöä, kuin mihin se on suunniteltu.

(Ps. jos nuo sisäkoolit saisi sorvattua itse, niin tuo neulalaakeri ja tiiviste on yhteensä arvoltaan ehkä n. 7€. Esim. täältä)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2018, 10:59:56 kirjoittanut JiiKoo_20,81 »
RS Megane 225 '05 /// Peugeot 206 rc '05 // Xsara VTS '99 Tracktool Project // FOR SALE e60 525dA '09

TurboJ

  • Aktiivijäsen
  • ****
  • Viestejä: 250
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #91 : Syyskuu 19, 2018, 12:38:44 »
^
Kiitos linkeistä ja vinkeistä. Sehän noissa näköjään taas on homman nimi, että ilman sorvia omalla työllä ei oikein mitään pääse säästämään kun koko hubisetti molempine laakereineen ja muine osineen maksaa sen 250 eur kipale  :-\ http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=4865&appid=12
Mutta jos joku sorvaisi sopivaa osaa niin sehän olisi eri silloin.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2018, 12:41:29 kirjoittanut TurboJ »
Vaimon Megane RS 225 '2007
Ex:Kaikkea mahdollista Skodasta Porscheen, Toyotasta Mersuun ja Alfasta Audiin. Muinaisharrasteena mm. Saabeja ja VAGeja. Auton tärkein varuste on turboahdin!

JiiKoo_20,81

  • Nuorempi jäsen
  • **
  • Viestejä: 61
    • Sähköposti
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #92 : Syyskuu 19, 2018, 13:47:00 »
^
Kiitos linkeistä ja vinkeistä. Sehän noissa näköjään taas on homman nimi, että ilman sorvia omalla työllä ei oikein mitään pääse säästämään kun koko hubisetti molempine laakereineen ja muine osineen maksaa sen 250 eur kipale  :-\ http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=4865&appid=12
Mutta jos joku sorvaisi sopivaa osaa niin sehän olisi eri silloin.
Kuvan voin lähettää privalla, jos haluat kysyä tarjouksen joltain. Tai "tilata töihin varaosaksi" tjsp...
RS Megane 225 '05 /// Peugeot 206 rc '05 // Xsara VTS '99 Tracktool Project // FOR SALE e60 525dA '09

JiiKoo_20,81

  • Nuorempi jäsen
  • **
  • Viestejä: 61
    • Sähköposti
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #93 : Syyskuu 25, 2018, 22:43:18 »
Noniin, todetaan nyt auton tämä vaihe valmiiksi.
Valmiitahan nämä eivät ole koskaan. Seuraavaksi mielessä oli R26:n spoileri taakse, jotkut vähän laajemmat keltaiset teippaukset, cup-mallin iskarit tai säädettävät coil-overit, RStuner ja ASR:n poiskytkentä sekä Stage 1 ohjelma, sumarien tilalle jarrujen jäähdytyskanavat...
Ja pidemmällä tähtäimellä olisi kyllä kiva riisua sisustaa ja takapenkit pois, puolikaarittaa, asentaa öljycooleria ja paineen/lämmön monitoroinnin lisääminen jne.

Eli summa summarum, mikäli auto tulee minulla olevaan vielä vuosia eteenpäin niin tämä ei jää tähän  ;D

Mutta kokolailla nykyisellä setupilla painellaan tuonne ensi kauden alkuun. Katsotaan sitten tarkemmin, mitä muutoshaluja se tuo tullessaan!

Joka tapauksessa paikkoja on nyt verrytelty taas auki ja hyvältä tuntuu! Paikallisella pikkuradallakin kävin jo kääntymässä, tosin märällä kelillä ja Nankangeilla, eli mitään kovin suuria kaarrenopeuksia ei saavutettu. Se on kuitenkin sanottava, että jarrut ovat nyt erinomaiset, ja alusta toimii näillä muutoksilla melko hienosti. Perän keveneminen tapahtuu vielä hieman yllättäen verrattuna tuohon RC:hen tai joihinkin muihin Hot Hatcheihin, joita olen ajanut, mutta ei mitenkään liian radikaalisti. (Rehellisyyden nimissä kerran pyöräytin kolme-kuuskymppisen nurmikolle...  ::) )

Ohjaus ja turn-in on nyt paljon terävämpi ja suoraviivaisempi, kuin aiemmin. Isoin tekijä tässä lienee tuo epäkeskopuslitus. Ensi kesänä semi-slicksit alla täytyy sitten kokeilla camberille tuota maksimiasentoa (n. -2,5 astetta). Sellainen kutina on ettei pitäisi nopeissakaan mutkissa pito ihan heti loppua tai rengas sortaa alle. Töyssyissäkin huomaa selkeän eron nyt kun keula on kasattu uusilla palikoilla; on enemmän sellainen uuden auton, kuin 200tkm rullatun Renaultin tuntuinen.

Ferodot purevat todella hienosti, takapään orkkikset tuntuvat äkkiseltään riittäviltä eikä jarrutus muutu mitenkään hirveän epätasaiseksi. Ensi kesänä kovemmista vauhdeista tuon näkee todellisuudessa. Mitä aiemmin keskusteltuun polkimen progressioon tulee, niin on aika erilainen, kuin vaikka VAG-konsernin tuotteissa. Voisi oikeastaan sanoa että erittäin lineaarinen tuntuma, joka on mielestäni hyvä asia! Poljin ei äkkiseltään aiheuta "kaikkivoipaisuuden tunnetta", mutta kun polkee syvemmälle niin silmämunat irtoavat kuopistaan.

Laitellaanpa tähän loppuun nyt kuvia, mitä tuli tuoreella Ammo Skinillä pinnoitetusta autosta napsittua. Vilahtaa siellä tyytyväinen omistajakin :):
















PS. Tuo aiemmin topicissa mainittu Focus RS500 -video katsottavissa tästä.
Samalla kanavalla tulossa viikon sisään Mk5 Golf R32 video, jossa otetaan ko. Meganen kanssa märällä radalla pikku kisaa.
RS Megane 225 '05 /// Peugeot 206 rc '05 // Xsara VTS '99 Tracktool Project // FOR SALE e60 525dA '09

Antti O

  • Aktiivijäsen
  • *****
  • Viestejä: 828
  • Clio Renaultsport 197 2007
    • Sähköposti
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #94 : Syyskuu 26, 2018, 14:48:30 »
Hyvä että auto on ajossa ja toimii, kuulostaa nuo muokkaukset kyllä varsin ratahenkisiltä mitä olet suunnitellut. Minä en cliolla selvinnyt edes kertaakaan radalle koko kesänä. Ehkä enskesänä, saa nähdä.

Mites kun laitoit tuon ammo skin, teitkö pohjia koneella vai laitoitko vaan ihan tuohon pintaan. Itse kun olen niin neuroottinen, tapana aina ajaa koneella pinta vaikka vahaisi vaan. Kesto on niin eri planeetalta kevyesti myllytettyyn pintaan vs. karheaan.  Sehän on ilmeisesti enemmänkin vaha kun pinnote?
Meinasitko tällä ajaa talvella?
Youtubessa Renault / BMW projekteja, saa katsoa, tykätä ja tilata.. :
https://www.youtube.com/user/Supervisor00/

Clio 197 Renaultsport 2007 Ultra Red
E46 316 1.8 Sport 2005


TurboJ

  • Aktiivijäsen
  • ****
  • Viestejä: 250
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #95 : Syyskuu 26, 2018, 20:06:41 »
Näyttää ja kuulostaa erittäin hyvältä! Pakko todeta myös että tuo Phase 1 keula on todella makean näköinen varsinkin mustassa autossa. Ja satulat sointuvat hyvin. Näyttäisi auto olevan maalipinnaltaankin ihan hyvässä iskussa jos eivät silmät petä? Onko tuo kerännyt kiveniskeymiä helmoihin niinkuin nämä yleensä tekevät ja miten Jiikoo olet asian ratkaissut omassa autossasi?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2018, 20:08:22 kirjoittanut TurboJ »
Vaimon Megane RS 225 '2007
Ex:Kaikkea mahdollista Skodasta Porscheen, Toyotasta Mersuun ja Alfasta Audiin. Muinaisharrasteena mm. Saabeja ja VAGeja. Auton tärkein varuste on turboahdin!

JiiKoo_20,81

  • Nuorempi jäsen
  • **
  • Viestejä: 61
    • Sähköposti
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #96 : Syyskuu 26, 2018, 22:25:12 »
Hyvä että auto on ajossa ja toimii, kuulostaa nuo muokkaukset kyllä varsin ratahenkisiltä mitä olet suunnitellut. Minä en cliolla selvinnyt edes kertaakaan radalle koko kesänä. Ehkä enskesänä, saa nähdä.

Mites kun laitoit tuon ammo skin, teitkö pohjia koneella vai laitoitko vaan ihan tuohon pintaan. Itse kun olen niin neuroottinen, tapana aina ajaa koneella pinta vaikka vahaisi vaan. Kesto on niin eri planeetalta kevyesti myllytettyyn pintaan vs. karheaan.  Sehän on ilmeisesti enemmänkin vaha kun pinnote?
Meinasitko tällä ajaa talvella?
Joo kyllähän ne muutokset siihen suuntaan kallistuu. Jos (ja kun) haluan jossain vaiheessa taas tieliikennekäyttöön mukavamman auton jolla ei kierrellä kuoppia asfaltissa, niin se ei ole RS Megane eikä 206 RC, tai mikään muukaan vastaava. Taas jos tämän Megsun yrittäisi rakentaa mahdollisimman mukavaksi, niin menisi ko. auton parhaat ominaisuudet hukkaan, jne.

Ammo Skin taitaapi olla ns. synteettinen sealantti, ekaa kertaa nyt talvitestissä itsellä. Kesän on pelannut tuossa 206:ssa hyvin, ja ratapäivien jälkeiset palaneet kuminpalat ja muut pölyt on ollut helppo puhdistaa. Ammon Créme on sitten taas enemmän "show-vaha", eli vanhan ajan puhdas carnauba. Sitä mulla ei ole hyllyssä ollenkaan. Skin, Hydrate, Spit ja Foam ovat kovassa käytössä. Tuo Hydrate on kanssa ihme tuote, kun siihen on tottunut niin ihmettelee että miten ennen on pärjännyt ilman!
Vuosi sitten ajelin muistaakseni 2 tai 3-steppinä auton läpi, joten ajattelin että ei ole tarvetta nyt jos muuten jaksaa valmistella hyvin. Eikä muualla ollutkaan tarvetta, kuin takakontissa ja -puskurissa. Tuo suora takalasi on järkyttävä vakuumin aiheuttaja, ja vuoden aikana oli koko berberi kerennyt jo keräämään pesunaarmuja sen verran, ettei mennyt enää mun seulasta läpi. S30 ja yksi ajokerta limppuepäkeskolla ja taas tuli kelvollinen.
Yksi tekosyy lisää ostaa taakse tuo R26:n spoileri!  8)

Joo, ja on varmaan talvellakin käyttöä tälle ainakin joksikin aikaa. 206 RC olisi tarkoitus laittaa kohtapuoliin myyntiin, samoin kuin nyt käytössä ollut e60 525d.
Mitään ei ole vielä katsottuna tilalle...

Näyttää ja kuulostaa erittäin hyvältä! Pakko todeta myös että tuo Phase 1 keula on todella makean näköinen varsinkin mustassa autossa. Ja satulat sointuvat hyvin. Näyttäisi auto olevan maalipinnaltaankin ihan hyvässä iskussa jos eivät silmät petä? Onko tuo kerännyt kiveniskeymiä helmoihin niinkuin nämä yleensä tekevät ja miten Jiikoo olet asian ratkaissut omassa autossasi?
Kiitoksia! Joo ei mitään ihmeellisyyksiä ole maalipinnassa, eihän se mikään 10 ole tehtaaltakaan, mutta tavallaan IMO ei tarvitse tälläisessä autossa ollakaan! Rolls Roycet ovat sitten asioita erikseen, kuten F40:ssä niin RS Meganessakin vähän ohuempi kerros riittää, eiksje  ;)
Takana pullistetut kaaret keräävät kyllä aika hiekkamyrskyn, joten siellä on sellaista harmautta eniten havaittavissa. Joku pieni suojalätkähän tuolla taitaa ihan tehtaan jäljiltä olla, mutta kyllä tuo kivisuihku on osunnut lätkää laajemmalle alueelle. Ja etulokarissa on yksi lyhyt syvä naarmu. Uusi lokarikin on varaston perukoilla, mutta ei se sieltä mihinkään häviä. Taisteluarvet kuuluvat asiaan - ainakin niin kauan kunnes jaksan vaihtaa sen paikalleen ja kiillottaa  :D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2018, 22:32:08 kirjoittanut JiiKoo_20,81 »
RS Megane 225 '05 /// Peugeot 206 rc '05 // Xsara VTS '99 Tracktool Project // FOR SALE e60 525dA '09

Laguna00

  • Yleismoderaattori
  • *****
  • Viestejä: 2736
    • Relluja kuvattuna - korjaushommia pääosin.
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #97 : Lokakuu 04, 2018, 21:26:56 »
Ilahtuneet katseet täältäkin päin tekemisen tasolle ja innolle! Hyviä parannuksia tuossa tehty tähän Meganeen  ;)
Grand Scenic JM0W 2005 2.0T F4R 776
Peugeot 308 4C9HZ-C
https://i.chzbgr.com/maxW500/7958552320/hC2C772EE/

JiiKoo_20,81

  • Nuorempi jäsen
  • **
  • Viestejä: 61
    • Sähköposti
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #98 : Lokakuu 11, 2018, 10:54:37 »
Ilahtuneet katseet täältäkin päin tekemisen tasolle ja innolle! Hyviä parannuksia tuossa tehty tähän Meganeen  ;)
Kiitokset!

Kilpien saanti vähän venähtänyt abs-ongelmien (itse aiheutettu anturirikko, vääränlainen anturi tilalle jne...) takia, mutta siirtokilvillä on tasaisin väliajoin... khörrmm... siirretty korjaukseen esim. tämän videon kuvausta varten: https://youtu.be/hmLmBIYizuQ
Siellä "takaa-ajokohtauksessa" tämä auto vilahtaa. Absien puuttuminen toi hyvää lisädramatiikkaa siihen loppuun  ;)

Huomenna saanen ABS:t kuntoon ja leimattavaksi. Saa nähdä joudunko vaihtamaan tuulilasin suoraan, vai meneekö kehotuksella.
RS Megane 225 '05 /// Peugeot 206 rc '05 // Xsara VTS '99 Tracktool Project // FOR SALE e60 525dA '09

JiiKoo_20,81

  • Nuorempi jäsen
  • **
  • Viestejä: 61
    • Sähköposti
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #99 : Lokakuu 12, 2018, 09:57:45 »
Noista Perfohubien alapään neulalaakereista vielä...

Tuli mieleen, että vanhat sisäkoolithan saa kunnostettua halvemmalla ostamalla IR40-45-30 sisäkoolit, sorvaamassa vanhasta palikasta 2,5mm pois ja prässäämällä paikalleen. Tällöin vaikka SKF:n sisäkehät ostamalla tulee varmasti ensiluokkainen vierintäpinta, ja hinnaksi tulee alle10€+työt.
Eli kunnostus onnistuu ainakin täällä!
RS Megane 225 '05 /// Peugeot 206 rc '05 // Xsara VTS '99 Tracktool Project // FOR SALE e60 525dA '09

TurboJ

  • Aktiivijäsen
  • ****
  • Viestejä: 250
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #100 : Lokakuu 13, 2018, 14:26:32 »
Noista Perfohubien alapään neulalaakereista vielä...

Tuli mieleen, että vanhat sisäkoolithan saa kunnostettua halvemmalla ostamalla IR40-45-30 sisäkoolit, sorvaamassa vanhasta palikasta 2,5mm pois ja prässäämällä paikalleen. Tällöin vaikka SKF:n sisäkehät ostamalla tulee varmasti ensiluokkainen vierintäpinta, ja hinnaksi tulee alle10€+työt.
Eli kunnostus onnistuu ainakin täällä!

Loistava idea! Pitääkin palata aiheeseen vielä joku päivä :)

Viitsitkö JiiKoo kertoa mikä tuon sinun autosi tyyppikoodi on, että pääsisin tekemään varaosavertailuja Catcarissa. Ollaan hommaamassa muutamia purkuosia Englannista ja pitäisi päästä tutkimaan mitkä osat ovat samat Phase1 ja Phase2 -malleissa.

Kysynpä nyt vielä tämänkin jos vaikka viitsit vastailla: Näyttää siltä että Phase kakkosen vanteissa on kovasti eri offset kuin ykkösessä. No, sullahan on Phase 2 vanteet Phase 1 -autossa, eli voitko vahvistaa asian? 7.5J18 vanteissa Phase 1 8-puolainen OE-vanne on kuulemma ET45 kun taas Phase 2 multispoke on ET 68. Voiko todella olla noin suuri ero jos pyöräntuentaa itsessään ei ole muutettu? Pakko yrittää kysyä kun erään hyvän diilin deadline lähestyy kovaa vauhtia. Kiitos joka tapauksessa!
Vaimon Megane RS 225 '2007
Ex:Kaikkea mahdollista Skodasta Porscheen, Toyotasta Mersuun ja Alfasta Audiin. Muinaisharrasteena mm. Saabeja ja VAGeja. Auton tärkein varuste on turboahdin!

JiiKoo_20,81

  • Nuorempi jäsen
  • **
  • Viestejä: 61
    • Sähköposti
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #101 : Lokakuu 15, 2018, 22:55:53 »
^Laitan alustanumeron privalla.
Kysynpä nyt vielä tämänkin jos vaikka viitsit vastailla: Näyttää siltä että Phase kakkosen vanteissa on kovasti eri offset kuin ykkösessä. No, sullahan on Phase 2 vanteet Phase 1 -autossa, eli voitko vahvistaa asian? 7.5J18 vanteissa Phase 1 8-puolainen OE-vanne on kuulemma ET45 kun taas Phase 2 multispoke on ET 68. Voiko todella olla noin suuri ero jos pyöräntuentaa itsessään ei ole muutettu? Pakko yrittää kysyä kun erään hyvän diilin deadline lähestyy kovaa vauhtia. Kiitos joka tapauksessa!
En osaa suoralta kädeltä sanoa yhtään. Olen ollut aina siinä uskossa että noita mun mustia vanteita on ollut valikoimmissa Ph1:n aikaankin, mutta ei ole mitään faktaa heittää kyllä. Sen voin sanoa suoralta kädeltä että nuo mun 8-puolaiset tonnin painoiset oem-vanteet, jotka ovat talvikumeilla, menevät aivan hirvittävän surullisen syvälle kaareen. Nämä mustat eivät ole ihan niin syvällä, mutta omaan makuun liian syvällä nekin. Noissa kuvissa on 20mm spacerit joka nurkassa.

Edit. Lisätään nyt vielä, että kilvetkin jo tätä nykyä taas kiinni autossa  ;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 15, 2018, 23:04:51 kirjoittanut JiiKoo_20,81 »
RS Megane 225 '05 /// Peugeot 206 rc '05 // Xsara VTS '99 Tracktool Project // FOR SALE e60 525dA '09

TurboJ

  • Aktiivijäsen
  • ****
  • Viestejä: 250
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #102 : Lokakuu 15, 2018, 23:51:29 »
Kappas, olitkin jo laittanut vastausta tänne. Joo, kyllä Phase 1-aikaankin oli tuota multispoke-vannetta tarjolla. Se tuli Trophy-malliin ja sitten myöhemmin Cupiin, joka oli siis vähemään rajoitetun erän Trophy, tai toisin sanoen Trophy oli rajoitettu erä Cup-mallista... Käsittääkseni tuo vanne pitäisi olla sama 8J18 ET70 mikä on myös Phase kakkosen Cupissa ja R26:ssa sellaisenaan, tosin välillä eri väreissä.

Hassua jos se 8-puolainen istuu ULOMPANA kuin se multispoke, kun tuo 23 mm ET ero pitäis tehdä juuri päinvastoin! Siis samalla leveydellä ET 68 vs ET 45. Vai onko nuo sun multispoket sittenkin 8-tuumaiset? Mutta mielenkiintoinen tieto se, että nuo kasipuolaiset tosiaan ovat painavat; Renaultin tehdamainonta aikoinaan kertoikin että Trophy- ja Cup-paketissa vanteen paino laski 1.5 kg per kappale verrattuna vakioon vaikka kyseessä oli puoli tuumaa leveämpi vanne.

Oletko huomannut noilla spacereilla mitään vaikutusta ajettavuuteen, erityisesti vetelyyn epätasaisella pinnalla? Autohan näyttää noiden kanssa tosi hyvältä, mutta toisaalta tulee mieleen että helmapellit saavat varmaan tavallistakin enemmän iskuja kivistä, mikä tuntuu olevan ongelmana näille äRäSille jos joutuu yhtään irtokivisillä teillä ajelemaan..
Vaimon Megane RS 225 '2007
Ex:Kaikkea mahdollista Skodasta Porscheen, Toyotasta Mersuun ja Alfasta Audiin. Muinaisharrasteena mm. Saabeja ja VAGeja. Auton tärkein varuste on turboahdin!

JiiKoo_20,81

  • Nuorempi jäsen
  • **
  • Viestejä: 61
    • Sähköposti
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #103 : Lokakuu 16, 2018, 00:33:44 »
Siis multispoket ovat vakiona nopealta arviolta 10-20mm ulompana kuin nuo 8-puolaiset.

Spacereillä ehkä himpun verran urissa vetelyä havaittavissa enemmän, mutta ei mitään radikaalia torque-steeriä tai muuta.
20mm ei edes tuo hirveän ulos noita vielä. Toki jos soratiellä jatkuvasti ajelee, niin varmaan tulee enemmän kiveniskuja.
RS Megane 225 '05 /// Peugeot 206 rc '05 // Xsara VTS '99 Tracktool Project // FOR SALE e60 525dA '09

TurboJ

  • Aktiivijäsen
  • ****
  • Viestejä: 250
Vs: Renault Sport Megane 225 2005
« Vastaus #104 : Lokakuu 16, 2018, 01:18:03 »
Siis multispoket ovat vakiona nopealta arviolta 10-20mm ulompana kuin nuo 8-puolaiset.

Spacereillä ehkä himpun verran urissa vetelyä havaittavissa enemmän, mutta ei mitään radikaalia torque-steeriä tai muuta.
20mm ei edes tuo hirveän ulos noita vielä. Toki jos soratiellä jatkuvasti ajelee, niin varmaan tulee enemmän kiveniskuja.

Näkyykö niissä vanteissa ET-arvot jossain ihan fyysisesti? Alkaa nimittäin kuulostaa siltä että britit ovat jälleen kusettaneet minua tiedoillaan.
Vaimon Megane RS 225 '2007
Ex:Kaikkea mahdollista Skodasta Porscheen, Toyotasta Mersuun ja Alfasta Audiin. Muinaisharrasteena mm. Saabeja ja VAGeja. Auton tärkein varuste on turboahdin!