Renault-foorumi
Syyskuu 09, 2010, 04:55:05 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Veteraani-Renaultit rengastaa Vammalan Rengaspalvelu -
Lue lisää!

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: laguna vm 94 ja lämppäri ongelma  (Luettu 1557 kertaa)
Hytyy
Tulokas
*

Sähköposti
« Vastaus #30 : Tammikuu 29, 2010, 19:29:38 »

Lämppäriin hyökkäs uus vika: Lämpötilansäätönamiska jumittunut kuumalle. :--DD Auto on yksi suuri vika.
tallennettu
rellun piinaus
Tulokas
*

« Vastaus #31 : Maaliskuu 09, 2010, 16:59:39 »

Lainaus
Jep testasin eikä apua ollut... jostain ihmeen syystä lämppäri puhaltaa myös lunta sisälle   

Voisi olla kuitenkin se ilmanohjainläppä, ei käänny loppuun asti ja raitisilma tulee raakana sisälle ohi kennon?

Mulla on ollut samanlainen "mystinen" juttu jo viidettä talvea. Eli lämmintä sisälle Lagunaan ei tule. Lämmönsäätönumiskaa ei tarvitse kääntää viileämmälle kuin vasta sitten kun ulkona yli +10 astetta.

Mulla tosin poikkeuksena se että nestettä ei katoa mihinkään.

Pirun kylmä auto. Turkishaalarit rules!
tallennettu
kurkimies
Aktiivijäsen

« Vastaus #32 : Maaliskuu 22, 2010, 00:22:34 »

Lainaus
Jep testasin eikä apua ollut... jostain ihmeen syystä lämppäri puhaltaa myös lunta sisälle   

Voisi olla kuitenkin se ilmanohjainläppä, ei käänny loppuun asti ja raitisilma tulee raakana sisälle ohi kennon?

Mulla on ollut samanlainen "mystinen" juttu jo viidettä talvea. Eli lämmintä sisälle Lagunaan ei tule. Lämmönsäätönumiskaa ei tarvitse kääntää viileämmälle kuin vasta sitten kun ulkona yli +10 astetta.

Mulla tosin poikkeuksena se että nestettä ei katoa mihinkään.

Pirun kylmä auto. Turkishaalarit rules!

Onko sanat kennoston ilmaus ja jäähdytysnesteen vaihto tuttu käsite? http://f4u.fi/timo/autot/neste.html
tallennettu
rellu70
Jäsen

« Vastaus #33 : Maaliskuu 23, 2010, 20:51:09 »

F-mootorinen laguna on piru ilmattavaksi ja valurautainen lohko on melko tarkka siitä että mitä korroosion esto ainetta sinne laitetaan ja usein käy niin että kun kenno vaihdetaan niin ei viitsitä lotrata veden kanssa sillä seurauksella että lohkossa oleva kuona ajautuu taasen sinne alimpaan kohtaan niihin 0.5 mm leveisiin kennon läpimeneviin putkiin ja uusi kenno on vajaassa viikossa tukossa ,laguuna Ph I ja Ph II puhaltaa +63 asteista ilmaa autoon jalka tilaan kun on kunnossa ja vieläpä yli 40 asteista koelaudam suuttimista kunhan homma hoidetaan oikein! kymmeniä kennoja vaihtaneena ja myöskin termareita ja vesipumppuja kanssa.kaikki laguunat on saatu lämpimiksi!
tallennettu
Renault-foorumi

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!