Kirjoittaja Aihe: Scenic 2 - 07 ilmastointi  (Luettu 452 kertaa)

markus

• Tulokas
  • *
    • Sähköposti
Scenic 2 - 07 ilmastointi
« : Kesäkuu 10, 2018, 16:11:52 »
Moro
Osaisko kukaan sanoo vinkkejä kun scenicin ilmastointi ei joka kerta lähde päälle, käyttää pari kertaa kompuraa ihan pikku hetken ja sit ei mitään, sit saattaa kun sammutat auton ja laitat uudelleen käyntii ni lähtee päälle normaalisti, vikakoodien luvusta tuskin helppiä jos ei sillon vika päällä.
Jos joku osaa vinkkei antaa niin tulemaan vaan.

lexi82

• Tulokas
  • *
Vs: Scenic 2 - 07 ilmastointi
« Vastaus #1 : Kesäkuu 15, 2018, 07:47:01 »
Moro.  Oletko saanut selvyyttä ilmastointiongelmaasi?  Itsellä kans aika samalta kuullostava vika,  välillä lähtee päälle..  toimii jonkun aikaa,  sit putoo pois päältä.   Seuraava starttaus, ja voi lähtee taas päälle, tai olla lähtemättä :D
Minulla auto menossa ensiviikolla patonkiautoihin erikoistuneelle korjaamolle tutkimuksiin.

Marniemi

• Tulokas
  • *
« Vastaus #2 : Kesäkuu 15, 2018, 10:55:36 »
Jos kylmäaineen paineet liian alhaiset, niin ei lähde päälle?
Olisinko itse katsonut Clipillä, että ainakin 2 bar pitää olla.

Voi olla, että kylmä-aineet vähissä ja lämpötilasta riippuen nuo paineet vaihtelee?

Clipillä katsomalla nuo helposti selviää, jos auto sattuu olemaan Espoossa niin voin omilla laitteilla nuo nimellistä korvausta vastaan tarkistaa :)

maja2

• Jäsen
« Vastaus #3 : Kesäkuu 16, 2018, 15:43:47 »
Yleisin vika: lauhduttimen alareunassa oleva paineanturi sökö, voi vaihtaa itse kun irrottaa puskurin, aineet pysyy sisällä ilman kikkailua.

https://www.ebay.co.uk/itm/AIR-CON-CONDITIONING-A-C-PRESSURE-SWITCH-RENAULT-GRAND-SCENIC-MEGANE-MK2-II/252021660702?hash=item3aada95c1e:g:hz4AAOSwgQ9Vnlme